Monday, January 17, 2011

Rutin yang mentensionkan

Kali ini aku ingin berkongsi tentang perkara yang membuatkan aku tension setiap hari. Ianya berkaitan dengan keadaan jalan raya yang sesak dan huru hara kat sekitar Johor Bahru. Apsal la aku tak terfikir tentang jalan raya yang busy tu sebelum aku approved untuk praktikal kt Tekvent? Setiap kali aku pergi dan balik dari tempat praktikal aku akan tempuh jalan yang jammed yang kilo-kilo panjangnya.

Kereta yang ramai kat atas jalan membuatkan aku rasa sangat rimas terutama waktu petang. Aku dah naik lali dengar info trafik radio yg berbunyi "Di Johor Bahru trafik sesak/ bergerak perlahan dari Johor Bahru menghala ke Skudai". Haa elok sangat la tu. Gembira btol aku dengar info macam tu sebab rumah aku memang dekat Skudai. Bila aku sampai kt rumah badan pun jadi letih sebab mengadap laptop sepanjang hari (padahal kerja yang gerak sikit je. Iklan je yang lebih) campur dengan berperang kat jalan raya yang busy macam nak giler!


Sebelum balik aku mesti melihat pemandangan macam ni dari tingkap ofis aku.

2 comments:

_luVy*dUcky_ said...

aik..biaselakn..jb.huhu!norot,aku nk tny ni..cnnenk wt ayt yg de garisn tgh uh eh?? hehehhe~bls kt komen aku k?

Indah Fallen said...

xnak jam dok la dlm umh je..
xpyh g pektikel..haha

Post a Comment

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.