Tuesday, February 01, 2011

Bila Sayang Aku Buat Perangai


Walau pon dia buat perangai, aku masih sayang kat dia. 
Meh2 kiss sket.

Ni la sayang aku. Aku sayang giler kat dia tak terkata. Dia pon sama jugak sayang kat aku. Kitorang saling sayang menyayang dan saling memahami. Kenapa? Sebab aku paham dia bila masa dia nak makan dan dia paham dia bila masa aku tak bagi dia tidur merata dan macam2 lagi lah. Dia ley jadi bodyguard jgk. Kalo korang wat hal kat aku nanti dia gigit padan muka. Hoho


p/s : ada kawan aku cakap aku tido camni.

Haa ni la kucing aku nama Nemo. Oleh sebab cuaca sejuk sangat maka dia pon tido la membulat macam nie. Aku geram tengok dia sorokkan tangan dan kaki dia. Nampak sangat kesejukkan. Kucing pon tau sejuk. Agaknye sebab bulu2 yang ada kat badan dia tak mampu untuk memanaskan badan dia. Haha. Macam tenggiling pon ada aku tengok dia nih. 

Jangan terkejut dia ni rajin bangun subuh. Korang pon mesti bangun lagi lambat dari dia. Aku rasa janggal kalo bangun subuh tengok dia masih tidur. Kadang2 tu subuh2 lagi ikot aku sampai bilik air. Hepp!! aku suro dia keluar. Malu lah I kalo dia tengok aksi2 I dalam bilik air.   

Rupanya dia nak makan. Sebab tu la dia sentiasa mengekor je (betol ke prkataan tu?) ke mana sahaja aku pergi. 


 Tido lidah terjelir. Dah tu, siap berdengkur lagi.


Ni anak dia nama Rubern. Kang kalo tak letak merajuk plak.
Habit: Suka curi makanan dalam piring mak dia. 

Bak kata mak aku "Semoga korang berdua panjang umur, sihat selalu, (jangan sakit) dan bahagia selalu." Amin..

Anda tertipu?? Kalo tidak, tahniah!! Tapi kalo ye, takziah kerana anda ditipu. =) Peace!





4 comments:

Anonymous said...

nak curik kucing2 u ni boleh x???

Norot Izzati said...

curik la. lagi2 yang hitam putih tu.
i tau u berkenan yang tu kan kan.

Izzue said...

weyh..
kucing ko sober tang perot..
mak aihh!!kalah aq dok..

Norot Izzati said...

Haha. Ko jangan memain dokk.
Makanan dia agak memilih.
Sebab tu sume sihat2 belaka

Post a Comment

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.