Thursday, February 17, 2011

Black0ut Suda

Maka sedang aku taip posting ini, tempat praktikal aku nie telah pun blackout. Yang bertahan sekarang ni hanyalah laptop2 sahaja. Tu pon ada laptop yang dah kalam. Laptop aku ni pun kejap lagi ikut jugak jejak langkah yang kalam tuh. Kesian dekat mereka2 kat ofis ni. Terberhenti plak kerja2 diorang. Nasib baik la diorang dah buat back up. Eh, macam tau2 je nak blackout. Agak2 boleh balik awal tak kalo takde current sampai petang? I hope so.

 Lagu Britney yang dulu2 memang awesome! Salah satunya ialah yang ini.

1 comments:

Nurfazilah Cipa said...

ialah norot!so apekte ko g amek award aku bg nih!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

Post a Comment

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.