Saturday, June 25, 2011

??????

click the photo for a better resolution
I'm exciting for received the mail but quite dissappointing when they give me a black while I requested for a white.

Fyi, they called it Provisional Offer until they received the FULL mini transcipt from the previous institution. It is because when I apply this I'm currently in a final semester.

Tuesday, June 21, 2011

Embarrassing!

 
OMG..!! Wat should I do? 
I cannot run away anymore.
The answer is THERE. 
I juz realised how blind I cannot see your ability to revealed it. 
You make me shocked.
Amayyyyzing how you can do it.
Embarrassed of myself. Idiot.

*Sighh..

Monday, June 13, 2011

School Holiday is Over!

Hye semua. Oke memandangkan hari ni hari 1st persekolahan selepas cuti sekolah dua minggu (kecuali Terengganu, Kelantan dan Kedah. Perlis aku tak tahu). So hari ni aku saje nak mengulas sikit aktiviti aku sepanjang cuti sekolah nie.

Actually mase cuti ni aku banyak habiskan masa pergi kenduri kahwin. Non-stop eating! Dan aku juga telah mengembara satu malaysia hanya untuk memenuhi undangan perkahwinan. Jika laluan aku mengembara itu termasuk Perlis, maka cukup la satu semenanjung ni aku telah tempuhi dalam masa 8 hari.  Memang benar kata mak aku. Bila kita bertemu jodoh dengan orang yang jauh, secara tak langsung kita akan dapat manfaat merantau di tempat orang sambil menikmati keindahan alam. Kata orang, jauh perjalanan luas pemandangan.

Banyak yang telah aku tempuhi sepanjang perjalanan ku ini. Daripada kegembiraan sehinggalah peristiwa yang membawa kesedihan. Bagi aku segala yang berlaku pasti ada hikmahnya. Tiada sebab Tuhan menjadikan sesuatu perkara itu berlaku jika tiada mesej yang disampaikan olehNYA kepada hamba-hambaNYA. Dan aku bersyukur kerana diberi kesihatan yang baik dan masih berpeluang untuk menikmati kehidupan dunia yang sementara ini. Alhamdulillah..

Sunday, June 12, 2011

Belajar dari Kegagalan

Hye semua. Entry kali ni aku nak cerita tentang pengalaman aku yang gagal dalam beberapa perkara dan ia membuatkan aku tersentak seketika. Kalau nak disenaraikan memang banyak tapi hanya beberapa perkara sahaja yang aku ambil sebagai contoh. Bagi aku orang yang ditimpa kegagalan ni sangat bertuah dan tidak semua orang akan merasai kemanisan di sebalik kegagalan itu. Kenapa? Kalau nak tahu kene baca entry ni sampai habis.

Situasi 1:

Result SPM aku yang sekadar biasa2 sahaja. Ade gred 1 sampai 5. Alhamdulillah gred aku tak lebih dari 5. Konon pelajar harapan tapi semuanya terjawab semasa peperiksaan SPM diumumkan. Really unexpected. Segala jenis buku parents dah belikan, macam2 seminar dan ceramah aku join but the result didn't achieved my expectation.

Situasi 2:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "


Powered by Blogger.