Sunday, January 30, 2011

Macam Dalam Discovery Channel

Hye semua. Sempena dengan post yang di tag oleh Fiqa, maka di sini aku postkan sesuatu untuk dikongsi bersama. Posting kali ni aku nak cerita tentang tempat percutian yang aku ingin pergi lagi. Tempatnye ialah Pulau Redang, Terengganu. Memang best sangat tempat tu. Yang aku kagum kat sana sebab air lautnya yang biru. Biru tu memang biru jernih macam kat dalam tv. Rasa macam tak percaya je tapi tu lah realitinya.

Saturday, January 29, 2011

Revolusi L4Rk1N Drift!

Masih bercerita tentang perjalanan semasa praktikal. Setiap kali balik keje bersama Zima n Jaja kadang2 rasa macam satu perlumbaan plak. Lagi best kalo ada adegan potong-memotong, cilok-mencilok dan follow-memfollow. Masing2 dengan cara pemanduan tersendiri untuk menuju ke satu destinasi (rumah la. mane lagi). Aku dengan Ferrari hitam aku, Jaja dengan Lamborghini hijau dia dan Zima plak dengan Porsche hitam dia.

Saturday, January 22, 2011

Finally, My Last Decision

Hye semua. First of all aku nak mintak maaf kt member aku yang bernama cipa aka cipot ni sebab penat dia ajar upload layout tp akhirnya aku guna yang sedia ada jugak. Kenapa?? Sebabnya aku malas nak edit banyak perkara untuk layout yang baru tu. (padahal sebelum tu naik berpinar mata aku memilih layout sampai bukak new tab yang sangat banyak sampai otak aku naek serabot tahap cipan) At last, aku pilih layout asal kerana ringkas dan sedap mata aku memandang.

Friday, January 21, 2011

Mimpi yg Tak Sudah!

Hye semua. Hari ni aku nak share pasal diri aku yang suke berangan, tak bermaksud aku suka makan buah berangan. Masa kat kuliah dulu aku suka berangan time kelas dan yang selalunya time Network, sebabnya lecturer aku terer sangat pasal network, maka dia pon bercerita tentang network dengan mendalam sampai fikiran aku pun jadi melayang-layang Tapi tu cerita lama dan aku dah lepas pun paper tu dengan jayanya. A big thanks to him. :)

Monday, January 17, 2011

Rutin yang mentensionkan

Kali ini aku ingin berkongsi tentang perkara yang membuatkan aku tension setiap hari. Ianya berkaitan dengan keadaan jalan raya yang sesak dan huru hara kat sekitar Johor Bahru. Apsal la aku tak terfikir tentang jalan raya yang busy tu sebelum aku approved untuk praktikal kt Tekvent? Setiap kali aku pergi dan balik dari tempat praktikal aku akan tempuh jalan yang jammed yang kilo-kilo panjangnya.

Saturday, January 15, 2011

My Girl dalam 1 malam

Dalam masa satu malam je aku mampu habiskan satu drama bersiri Korea cite My Girl. Apsal ntah boleh teringin nak tengok padahal aku bukan la peminat setia hiburan Korea ni. Tapi aku tengok ikot style aku lah. Aku banyak forward sebab nak dengar lagu je. Hanya 3 episod akhir je aku tengok full. So, kat sini aku postkan salah satu lagu yang agak menyentuh jiwa aku time tengok cite tuh. Jom layann!

first posting

sedang aku asyik dengar lagu, layan youtube dan layan facebook,
maka aku terdetik untuk create satu blog untuk diri aku.
sambil2 tu nak fight dengan abang aku yang sekarang ni dah pandai wat webpage.
bak kata kawan aku, "wah wah waahh!". 


You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "


Powered by Blogger.